TV Vojvodina: Suspendovana odgovorna urednica Eržebet Šimon

Suspendovana je Eržebet Šimon, koja je nepunih godinu dana na mestu odgovorne urednice mađarske televizijske red…

08. okt 2008

Suspendovana je Eržebet Šimon, koja je nepunih godinu dana na mestu odgovorne urednice mađarske televizijske redakcije u vojvođanskom javnom servisu – potvrdila je u izjavi za portal „Vajdaság Ma” glavna urednica TV Vojvodina Nada Kalkan. Prema obrazloženju, Šimon je učinila grub propust u radu time što je po njenoj odluci u informativnoj emisiji 6. oktobra pročitano da će od tog dana po odluci Nade Kalkan informativna emisija Dnevnik umesto 40 trajati 20 minuta i da je zbog toga i pomoćnik direktora RTV Vojvodina Ištvan Bodžoni, zadužen za manjinske programe, uputio žalbu rukovodstvu kuće kao i da će preduzeti i druge mere.
Nada Kalkan je izjavila da su razlozi za suspendovanje u tome što, s jedne strane, tvrdnje Eržebet Šimon „nisu istinite, jer je odluku doneo kolegijum kuće, a ne Nada Kalkan, a sa druge, jer obznanjivanje unutrašnjih stvari znači tešku povredu poslovnika kuće”.
Prema izvorima portala „Vajadaság Ma”, velika većina zaposlenih u mađarskoj redakciji protivila se uvođenju 40-minutnog Dnevnika, jer po njima za to ne postoje ni kadrovski ni tehnički kapaciteti, niti se radi o vremenskom trajanju emisije koja je u skladu sa pravilima profesije. Tu je tvrdnju ovom portalu potvrdila i Nada Kalkan.
Saznajemo, takođe, da je Dnevnik koji se emituje u 19 časova, zbog zagušenja, u više navrata bio pripremljen samo zahvaljujući ogromnim naporima. Kalkan je u izjavi precizirala i da su „40-minutni dnevnici značili da je na račun kvantiteta opao kvalitet”, navodeći da su bili primorani da vrate 20-25-minutni Dnevnik „jer je fizički bilo nemoguće pripremiti 40-minutne”.
Prema informacijama portala „Vajdaság Ma”, Eržebet Šimon je iz mađarske radio- redakcije premeštena na čelo televizijske na zahtev Ištvana Bodžonija. Većina zaposlenih u TV-redakciji se zimus peticijom obratila rukovodstvu kuće, Savezu vojvođanskih Mađara i Nacvionalnom savetu vojvođanskih Mađara, u kojoj su zatražili uklanjanje Ištvana Bodžonija i Eržebet Šimon sa rukovodećih pozicija. Ovo je potvrdila i glavna urednica televizije Nada Kalkan, navodeći da je svojevremeno od 25 zaposlenih 17 potpisalo peticiju.

(www.vajdasagma.info)

Podelite ovu stranicu!

Karikatura nedelje
STUPS: Raspust
Pretraga arhive
Pretraga po datumu
Pretraga po kategorijama
Google Pretraga