The Boston Globe: Za 20 godina pojeftinio za milijardu dolara

"The New York Times" je preuzeo "The Boston Globe" 1993. godine za 1,1 milijardu dolara, što je u to vrijeme bila najveća transakcija u historiji američkih medija

03. avg 2013

Medijska kompanija The New York Times američkom milijarderu John W. Henryju prodala je list The Boston Globe za 70 miliona dolara, piše Anadolija.

Pored toga, u vlasništvo biznismena preći će i sajt novina, lokalno izdanje za grad Vuster u Massachusetts, marketinška firma Globe Direct i paket akcija u kompaniji Metro Boston.

„The New York Times“ je preuzeo „The Boston Globe“ 1993. godine za 1,1 milijardu dolara, što je u to vrijeme bila najveća transakcija u historiji američkih medija.

Međutim, tokom vremena list „The Boston Globe“ je značajno izgubio na popularnosti i zbog toga je i ponuđen na prodaju.

„The Boston Globe“ je 1873. godine osnovala porodica Taylor u čijem je vlasništvu bio do prije 20 godina.

John W. Henry je u posljednjih 10 godina aktivan u lokalnom sportu, a njegova kompanija „Fenwey Sports Group“ je vlasnik popularnog bejzbol kluba Red Soxa, stadiona Fenway park i 80 posto kablovske mreže New England Sports Network, dok je i vlasnik fudbalskog kluba Liverpool u engleskoj Premijer ligi.

(Radio Sarajevo)

Podelite ovu stranicu!

Karikatura nedelje
STUPS: Aktivisti
Pretraga arhive
Pretraga po datumu
Pretraga po kategorijama
Google Pretraga