Russia Today kažnjena sa 200.000 funti zbog kršenja pravila o nepristrasnosti

Tokom izvještavanja o trovanju bivšeg sovjetskog špijuna Sergeja Skripalja, Ukrajini i sukobu u Siriji

26. jula 2019

Britanska medijska regulatorna agencija Ofcom kaznila je rusku televiziju Russia Today sa 200.000 funti (248.740 američkih dolara) zbog kršenja pravila o nepristrasnosti tokom izvještavanja o trovanju bivšeg sovjetskog špijuna Sergeja Skripalja, Ukrajini i sukobu u Siriji.

„Ofkom je izrekao kaznu od 200.000 funti kompaniji ANO TV u vezi sa njenim uslugama Russia Today jer nije poštovala naša pravila o emitovanju“, saopštio je regulator.

Ruska televizija usprotivila se izricanju kazne.

„Potpuno je pogrešno da Ofcom izriče ovakvu sankciju protiv Russia Today na osnovu svojih zaključaka o kršenju pravila, koja su trenutno pod sudskim razmatranjem pred Visokim sudom u Londonu“, izjavio je portparol ruske televizije.

Portparol je rekao je da ova televizija nastavlja da osporava legitimnost odluke o kršenju pravila i da smatra da je kazna neprikladna i neodmjerena.

(Slobodna Evropa)

Podelite ovu stranicu!

Karikatura nedelje
STUPS: Aktivisti
Pretraga arhive
Pretraga po datumu
Pretraga po kategorijama
Google Pretraga