Raskrikavanje: Advokat blizak vrhu vlasti registrovao firmu koja kupuje Večernje novosti

Ko je advokat Igor Isailović

30. avg 2019

Advokat Igor Isailović, angažovan da registruje kompaniju „Media 026“ Bobana Rajića koja je kupila „Novosti“, kontroverzna je ličnost koja ima jake veze sa sadašnjim ministrom finansija Sinišom Malim i premijerkom Anom Brnabić, objavio je portal „Raskrikavanje“.

„Isailović je pre više od deset godina vodio poslove ofšor kompanija iza kojih je tajno stajao Siniša Mali i njegova supruga. Takva je bila kompanija ‘Busy Financial Corp’ sa Britanskih Devičanskih Ostrva koju je porodica Mali osnovala kako bi preko nje kupila kola i izbegla da plati porez. Isailović je imao punomoćje da obavi kupovinu mercedesa“, piše taj portal.

O tome je za KRIK, pre više od dve godine govorila Marija Mali, bivša supruga Siniše Malog, koja je ispričala da je Mali praktično bio mentor Isailoviću i naučio ga procesu osnivanja ofšor kompanija.

„Isailović je Malom pomogao i da smisle kako da prevare Agenciju za borbu protiv korupcije i lažno prikažu poreklo 95 hiljada evra keša koje je odnekud dobio Mali, o čemu je bivša supruga govorila. Kada je postao gradonačelnik, Mali je Isailovića ovlastio da vodi njegovu ključnu konsultansku firmu ‘Oli consulting’“, ističe Raskrikavanje.

Prema navodim tog portala, Rajića i Isailovića spaja i jedan raniji posao. Kada je Rajić bio direktor kompanije „Dunav“, Isailović je kontrolisao njegov rad kao član nadzornog odbora, prema podacima Agencije za privredne registre.

Igor Isailović je, kako navodi Raskrikavanje, bio vlasnik kompanije i sa premijerkom Anom Brnabić koja je, inače, prijateljica Sinše Malog iz školskih dana. Ta kompanija zvala se „Energy & Inovation“.

„On je imao različite moćne klijente kojima je osnivao firme – Srđana Milovanovića, koji je nedavno kupio dve televizije sa nacionalnom frekvencijom Prvu i O2, ali i Zvonka Veselinovića, čuvenog srpskog kriminalca sa Kosova“, navodi Raskrikavanje.

Štamparija „Borba“, kao većinski vlasnik „Novosti“, donela je odluku da odobri ugovor o prodaji te medijske kuće firmi „Media 026“ sa sedištem u naselju Vučak u Smederevu, čiji je vlasnik Boban Rajić, za oko 300 miliona dinara.

(Beta)

Podelite ovu stranicu!

Karikatura nedelje
STUPS: Aktivisti
Pretraga arhive
Pretraga po datumu
Pretraga po kategorijama
Google Pretraga