Kina: Suspenzija novinara zbog slovne greške

U početnoj rečenici u izveštaju o nedavnoj Đinpingovoj poseti Africi potkrala se greška, pa su novinari izvestili o njegovoj ostavci umesto o njegovom govoru

08. dec 2015

Četiri novinara novinske agencije „Čajna njuz servis“ (CNA) suspendovana su s posla zbog slovne greške u vesti kojom je objavljeno da je kineski predsednik Si Đinping podneo ostavku.

Britanski dnevnik „Gardijan“ navodi da je, pre nego što je povučena, vest objavljena na brojnim vodećim kineskim internet-stranicama.

U početnoj rečenici u izveštaju o nedavnoj Đinpingovoj poseti Africi potkrala se greška, pa su novinari izvestili o njegovoj ostavci umesto o njegovom govoru.

(Slobodna Evropa)

Podelite ovu stranicu!

Karikatura nedelje
STUPS: Hleba i igara
Pretraga arhive
Pretraga po datumu
Pretraga po kategorijama
Google Pretraga