Izvinjenje javnog TV-servisa Grčke zbog prenosa stranačkog govora premijera

Rukovodstvo ERT-a je priznalo da je bila greška prenositi u celini govor premijera na skupu Sirize, umesto večernje emisije vesti

12. juna 2019

Javni TV-servis Grčke ERT se danas izvinio zbog toga što je umesto glavne, večernje emisije vesti, sinoć prenosio stranački skup za sada vladajuće stranke Siriza.

Predsednik levičarske Sirize i odlazeći premijer Aleksis Cipras je na tom skupu pred prevremene izbore 7. jula predstavio partijski program za naredne četiri godine.

Opoziciona konzervativna stranka Nova demokratija koja je vidjena za pobednicu tih izbora, u saopštenju je ocenila da je postupak ERT „bruka za novinarstvo“.

Rukovodstvo ERT-a je potom priznalo da je bila greška prenositi u celini govor premijera na skupu Sirize, umesto večernje emisije vesti.

ERT je objavio da će ubuduće, kao i obično pred izbore, samo u emisijama vesti izveštavati o svim govorima političkih lidera i „izrazio žaljenje zbog svoje procene“ prilikom skupa Sirize.

Zato su, saopštio je ERT, sinoć TV-gledaocima u udarnom večernjem terminu uskraćene „ostale vesti dana, uključujući vesti o raspuštanju Skupštine (Grčke) i o proglašavanju (prevremenih) izbora“.

„To je bila greška zbog koje uprava ERT žali“ piše na kraju saopštenja javnog TV-servisa Grčke.

(Beta)

Podelite ovu stranicu!

Karikatura nedelje
STUPS: Aktivisti
Pretraga arhive
Pretraga po datumu
Pretraga po kategorijama
Google Pretraga