Cenzolovka: TV Prva otkazala ugovor sa Suzanom Trninić

"Ovakav kraj sigurno nije iznenađenje za bilo koga, pa ni za mene"

04. sep 2019

Prva srpska televizija otkazala je krajem avgusta ugovor sa Suzanom Trninić, novinarkom te kuće, saznaje Cenzolovka.

Trninić je potvrdila u izjavi za Cenzolovku da više ne radi na Prvoj, uz komentar da je rešenjem o otkazivanju ugovora „ta priča sad i zvanično završena“.

„Ovakav kraj sigurno nije iznenađenje za bilo koga, pa ni za mene“, ističe jedna od autorki kultnog Kažiprsta na bivšoj B92.

Kako piše Cenzolovka, formalno-pravno, Prva nije imala kud: na novo radno mesto, koje joj je ponuđeno nakon ukidanja emisije Odgovor, Suzana Trninić, kako stoji u obrazloženju od 29. avgusta, nije dolazila. Trninić, jedno od zaštitnih lica nekadašnje B92, najbolja novinarka u 2012. po izboru kolega u anketi magazina Status i dugogodišnji izveštač iz Skupštine Srbije, nije, kaže za Cenzolovku, posle svega mogla da prihvati ponuđeno mesto veb novinara.

Do te ponude došlo je nakon što joj je, kako napominje, bez obrazloženja ukinuta emisija Odgovor. Zbog te emisije je, dodaje Trninić, i prešla sa B92 na Prvu.

„Mislim da je vrlo jasno kakva je nova uređivačka politika Prve i da nema razloga da bilo ko bude iznenađen zašto za mene tu više nema mesta“, navodi Suzana Trninić.

Prvu televiziju i TV O2 kupio je u decembru prošle godine za 180 miliona evra Srđan Milovanović, bivši vlasnik kablovskog operatera Kopernikus i brat poverenika SNS za Niš Zvezdana Milovanovića. Na toj televiziji je od januara do juna prošle godine bila autorka emisije Odgovor.

(Cenzolovka)

Podelite ovu stranicu!

Karikatura nedelje
STUPS: Aktivisti
Pretraga arhive
Pretraga po datumu
Pretraga po kategorijama
Google Pretraga