Zbog štednje, Grčka gasi državni RTV servis

12 Jun 2013

Nakon više od 70 godina, Grčka gasi javni RTV servis, zbog čega će blizu 2.800 zaposlenih biti privremeno suspendirano

Zbog mjera štednje u Gr?koj, Vlada gasi državnu radio-televiziju ERT. Ova odluka stupa na snagu u utorak u pono? po lokalnom vremenu.

Blizu 2.800 zaposlenih bit ?e privremeno suspendirano sve dok kompanija ponovo ne po?ne raditi, kako najavljuju iz Vlade. Za sada nije jasno koliko dugo ?e ova odluka biti na snazi.

“Ono što je žalosno jeste da sam ja taj koji je donio odluku o osnivanju ERT-a i žao mi je što ?emo sad za njim mo?i samo žaliti. Ova odluka je protuustavna jer ne postoji slu?aj hitne i nepredvidive situacije u kojoj bi predsjednik države donio ovakvu odluku, kojeg je Vlada sada kompromitirala daju?i mu da to potpiše”, kaže Apostolos Kaklamanis, bivši predsjednik Parlamenta.

‘Gase glas gr?kog naroda’

Koalicione stranke Pasok i Dimar protive se ovoj odluci. Radnici su se zatvorili u zgradu i ne žele iza?i.

Aleksis Tsipras, lider opozicione stranke Syriza, kaže: „Ovo je pu?, pu? koji se ne poga?a samo radnike ERT-a, nego gr?ki narod u cjelini, koji pla?a taksu za državnu televiziju i koji ima pravo na objektivno i pluralisti?ko informiranje. Lažu narod govore?i im da ukidaju signal zato što previše troše novca. Govore laži i odlu?uju da ugase državnu televiziju kao da je njihova. Gase glas gr?kog naroda u cijelom svijetu, što je ERT, i to tako što zaobilaze Parlament.“

Sindikati radnika ERT-a kažu da ?e održavati emitiranje programa.

Gr?ki javni servis po?eo je sa emitiranjem prije više od 70 godina. Program se odvijao na pet TV kanala, sedam radijskih programa i 19 regionalnih radiostanica.

Finansirali su se na osnovu mjese?ne pretplate, koja je iznosila 4,30 eura, a pla?ala se u sklopu ra?una za struju.

(Al Jazeera)

Podelite ovu stranicu!