Suspenzije na RTV-u zbog greške u izveštaju o poseti Putina

24 Mar 2011

Jedan zaposleni dobio otkaz, a više njih suspendovano zbog potpisivanja jučerašnjeg izvešatajao razgovorima premijera Rusije Vladimira Putina i predsednika Srbije Borisa Tadića sa “Potvrda neprijateljstva”

Generalni direktor Radiotelevizije Vojvodine (RTV) Blažo Popović saopštio je danas da je jednom zaposlenom uručen otkaz a nekoliko ih je suspendovano s posla, zbog grube greške koja se potkrala u jučerašnjoj informativnoj emisiji.
U jučerašnjem Dnevniku u 17 sati, izveštaj o razgovorima premijera Rusije Vladimira Putina i predsednika Srbije Borisa Tadića bio je potpisan sa “Potvrda neprijateljstva”.  Dnevnik RTV-a u 17 sati emituje se na teritoriji cele Srbije.
Popović je u saopštenju za javnost naveo da je na sastanku sa programskim kolegijumom zaključeno da je greška koja je učinjena zapravo „napad na RTV” i pokušaj da se “poljuljaju i ugroze tradicionalno prijateljski odnosi između srpskog i ruskog naroda”.
On je ocenio da je reč o pokušaju da se ugrozi i diskvalifikuje sve što je tokom prethodne dve godine urađeno kako bi se RTV modernizovala i ponovo „uhvatila korak sa standardima koje postavljaju moderni javni servisi u Evropi”.
Dodao je da su pokrenute i procedure za dalje utvrđivanje odgovornosti svih učesnika koji su proizveli ovu grešku.
„Takođe, na danas održanom Izvršnom odboru RTV-a, usvojen je čitav niz mera koje će biti preduzete kao ‘potvrda neprijateljstva’ prema svim neradnicima i saboterima”, naveo je Popović.

(Autonomija)

Podelite ovu stranicu!