Sud presudio u korist holdinga Dnevnik

11 Jul 2011

U prvostepenoj presudi koju je medijima dostavio holding Dnevnik, navodi se da holding ima i izdavačka prava u listu Dnevnik i da je jedini i isključivi nosilac tih prava, kao i prava na znak i logo.

 Privredni sud u Novom Sadu presudio je da prava na znak i logo lista Dnevnik pripada holdingu Dnevnik, a ne preduzeću Dnevnik Vojvodina pres koje izdaje taj dnevni list.

U prvostepenoj presudi koju je medijima dostavio holding Dnevnik, navodi se da holding ima i izdavačka prava u listu Dnevnik i da je jedini i isključivi nosilac tih prava, kao i prava na znak i logo.

Sud je naložio Agenciji za privredne registre da izbriše Dnevnik Vojvodina pres kao osnivaca lista Dnevnik i da u registar kao osnivača upiše holding Dnevnik.

Prava o kojima se spor vodio procenjena su na oko 5,4 miliona evra. Sud je naložio Dnevnik Vojvodina presu da plati i troškove postupka, u visini od oko 700.000 dinara. Vlasnik 55 odsto kapitala u preduzeću Dnevnik Vojvodina pres je nemački medijski koncern Vac, dok je holding Dnevnik, čiji je osnivač pokrajina, vlasnik 45 odsto kapitala.

(Beta)

Podelite ovu stranicu!