Subotica: Mediji Vladana Stefanovića dobili najviše novca na konkursu

07 Apr 2017

Sredstva iz budžeta grada nisu dobili mediji koji izveštavaju na mađarskom jeziku

Mediji u vlasništvu Vladana Stefanovića dobili su najviše sredstava po ovogodišnjem konkursu za sufinansiranje medijskih projekata u Subotici – više od 7,6 miliona od ukupno dodeljenih 20,5 miliona dinara, objavio je portal Magločistač.

Kako navodi taj portal, tri Stefanovićeve firme dobile su više od trećine opredeljenih sredstava: VTV Comnet u čijem sastavu je TV Subotica dobio je 3,9 miliona, Radio Subotica 1.857.000, a Magazin Dani 1.870.000 dinara.

Dodaje se i da je Vladan Stefanović poznatiji javnosti po spornim privatizacijama lokalnih medija u Vojvodini i bliskosti sa Srpskom naprednom strankom i po učešću u spornim komisijama za medijske projekte, a u predizbornom periodu je na TV Subotici intenzivirana promocija istaknutih članova Srpske napredne stranke na svim nivoima vlasti.

Po visini odobrenih sredstava na konkursu sledi Ju eko, za čiji je radijski i TV projekat ukupno odobreno 3,9 miliona dinara.

Udruženje Artlajn iz Subotice, Pakis produkcija iz Novog Sada i Srbija danas iz Beograda dobili su po milion dinara. Portal Subotica.com je dobio 880.000, a Subotica.info i Dinovizija po 300.000 dinara.

Magločistač navodi i da su mediji Borisa Bajića, sina predsednika Saveza bačkih Bunjevaca (SBB) Mirka Bajića, za četiri projekta na bunjevačkom jeziku dobili ukupno 800.000 dinara, a Nove Subotičke novine e 700.000 dinara.

O visini sredstava i podržanim projektima odlučivala je tročlana komisija koju čine Vladimir Jovanović, ispred Udruženja turističkih novinara FIJET Srbija, Ferenc Berček na predlog RAB Srbije i Vladimir Pavlović, kojeg je Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV) isključilo iz članstva.

“Vladimir Pavlović se i lažno predstavlja, jer on nije član NDNV-a, pošto je odlukom Suda časti isključen iz udruženja upravo zbog sramnih odluka koje je donosio u lokalnim komisijama, a u koje je ulazio ne na predlog našeg udruženja”, izjavio je predsednik NDNV Vojvodine Nedim Sejdinović za portal Magločistač.

Komisija je predložila finansiranje ukupno 24 projekta, a nije podržala 15 projekata. Gradonačelnik je uvažio njihovo mišljenje, a odobrio je i finansiranje projekta preduzeća Snoma Dragana Krstića u iznosu od 500.000 dinara suprotno stavu komisije.

Među medijima koji su konkurisali, ali nisu dobili sredstva su Radio-televizije Panon i “Mađar so”, kao i drugi mediji koji izveštavaju na mađarskom jeziku.

(Autonomija, Magločistač)

Podelite ovu stranicu!