SHARE predstavila analizu onlajn medija tokom predizborne kampanje

27 Jun 2016

Najveći broj priloga objavljenih o izbornim aktivnostima imaju javni servis RTS i novine u privatnom vlasništvu Blic

SHARE Fondacija predstavila je danas rezultate istraživanja onlajn medija i društvenih mreža tokom predizborne kampanje, tokom kojeg su analizirani onlajn portali Politike, Novosti, Blica, Danasa, Kurira, Informera, Telegrafa, RTS, B92 i N1.

“Trebalo bi obratiti pažnju da najve?i broj priloga objavljenih o izbornim aktivnostima imaju javni servis RTS i novine u privatnom vlasništvu Blic. Na tre?em mestu nalazi se B92, dok je broj tekstova o izborima kod N1 i Informera, odnosno kod Kurira i Novosti izjedna?en. Danas je zna?ajno skromniji u odnosu na sve prethodno nabrojene izvore, ali i pored toga ima skoro dvostruko više priloga o izborima nego Politika i Telegraf”.

Tematska polja koja su definisala kampanju su: EU, Rusija, SAD, Kosovo, Vojvodina, Sandžak, region, bezbednost, sloboda medija, NATO, Hag, korupcija i ekonomija.

U izveštaju je i analizirano zastupljenost lidera politi?kih stranaka na portalima, broj komentara, kao i kako su oni ocenjivani. Analiza se bavila i društvenim mrežama.

(N1)

Podelite ovu stranicu!