Ruske vlasti zabranile TV krimskih Tatara

02 Apr 2015

Tokom prošlogodišnjeg pripajanja Krima Rusiji, ta stanica je bila redak kritički glas protiv politike Kremlja, a takvu programsku politiku je nastavila i kasnije

Nezavisna TV stanica ATR na Krimu prestala je danas da emituje program pošto joj ruske vlasti nisu izdale dozvolu za emitovanje.

ATR je bila prva stanica ?iji je program bio namenjen krimskim Tatarima, lokalnoj etni?koj grupi od oko 300.000 pripadnika. Sovjetske vlasti su Tatare 1944. iselile sa Krima u Sibir zbog saradnje s nema?kim okupatorom tokom Drugog svetskog rata, a kasnije su vra?eni na to crnomorsko poluostrvo.

Tokom prošlogodišnjeg pripajanja Krima Rusiji, ta stanica je bila redak kriti?ki glas protiv politike Kremlja, a takvu programsku politiku je nastavila i kasnije.

Osniva? ATR-a Lenur Islamov izjavio je u ponedeljak da je svih ?etiri zahteva za dobijanje licence odbijeno iz “tehni?kih razloga”, tako da više ne postoje “pravne osnove” za nastavljanje emitovanja programa od 1. aprila.

(Slobodna Evropa)

Podelite ovu stranicu!