Pokret Podrži RTV: Mirović iznosi neistine o dešavanjima na RTV-u

03 Aug 2016

Inicijativu za novu zgradu RTV-a nije pokrenuo Mirović, već prethodno rukovodstvo pokrajinskog javnog medijskog servisa

Pokret Podrži RTV, koji se protivi smenama na Radio-televiziji Vojvodine (RTV), optužio je danas predsednika Pokrajinske vlade Igora Mirovi?a da iznosi neistine o dešavanjima na toj televiziji i dodao da je inicijativa za izgradnju novog objekta RTV-a zasluga prethodnog a ne sadašnjeg menadžmenta pokrajinskog javnog medijskog servisa.

Pokret Podrži RTV je u saopštenju za javnost kao neta?nu naveo Mirovi?evu izjavu da je “posao pokrajinske vlasti da stvori uslove za rad RTV-a” te da je u skladu s tim pokrenuo inicijativu za izgradnju nove zgrade i dodao da je inicijativa za izgradnju zgrade zasluga zapravo prethodnog menadžmenta.

Taj pokret je uz saopštenje priložio i vest u kojoj se navodi da je u maju 2014. godine menadžment RTV-a raspisao konkurs za idejno arhitektonsko rešenje nove zgrade.

Tadašnji generalni direktor RTV-a Sr?an Mihajlovi? rekao je da ?e za izgradnju novog objekta RTV-a biti potrebno oko 20 miliona evra.

On je tada najavio da ?e 2015. godine biti izra?en projekat izgradnje novog objekta i izrazio uverenje da ?e izgradnja po?eti 2016. godine.

Pokret Podrži RTV je Mirovi?a optužio da je izneo neta?ne informacije i kada je rekao da je “izbor organa RTV-a bio krajnje profesionalan” i naveo da je direktor programa Slobodan Arežina po?etkom maja ove godine smenjen na nezakonit na?in i zbog toga je tužio RTV.

Odbacili su i Mirovi?eve tvrdnje da niko iz Srpske napredne stranke (SNS) nije izabran u Upravni odbor RTV-a niti je neko u menadžmentu simpatizer SNS-a i naveli da u menadžmentu ima i simpatizera, a nezvani?no i ?lanova SNS-a, dok su pojedinci vi?ani na mitinzima i skupovima SNS-a u predizbornoj kampanji i sami su se na kolegijumima time “hvalili”.

Pokret Podrži RTV negirao je i Mirovi?eve tvrdnje da su istekli mandati i da je u skladu sa procedurom izabrano novo rukovodstvo i ponovo podsetili da direktoru programa Slobodanu Arežini, koji je prvi smenjen i posle koga su ostali dali ostavke, nije istekao mandat niti je smenjen po proceduri.

(Autonomija)

Podelite ovu stranicu!