Podrži RTV: I Programski savet RTV-a pristaje na propagandu

19 Apr 2017

Programski savet RTV-a postao “još jedna karika u propagandnoj mašineriji”

Pokret Podrži RTV optužio je danas Programski savet Radio-televizije Vojvodine da ne služi javnom već političkom interesu i dodao da o tome svedoči i neopoziva ostavka koju je na mesto predsednice Programskog saveta podnela Aleksandra Đurić Bosnić i u kojoj je navela da je razlog za ostavku veoma neprofesionalno izveštavanje RTV-a.

“Nakon brojnih primera neprofesionalnog izveštavanja RTV-a, koje je kulminiralo prvo ignorisanjem a potom čak i neistinitim izveštavanjem s protesta studenata, Aleksandra Đurić Bosnić je pokušala da upozori upravu RTV-a na obaveze prema javnom interesu i očuvanju profesionalnih standarda. Većina članova tog tela odbila je, međutim, da uputi čak i interno pismo Upravnom odboru i menadžmentu, zbog čega je Đurić Bosnić podnela neopozivu ostavku na mesto predsednice tog tela”, naveo je Pokret Podrži RTV u saopštenju za javnost.

Taj pokret je optužio Slavicu Subotić Braun da je izvršila pritisak na članove Programskog saveta da donesu takvu odluku i naveo da ona “već godinu dana sedi na dve stolice – na mestu v.d. direktorke programa i članice Programskog saveta”.

“Podsećamo na to da je Agencija za borbu protiv korupcije prošle godine saopštila da Subotić Braun nije u sukobu interesa, ali da njeno obavljanje te dve funkcije ‘može da ugrozi nepristrasno vršenje javne funkcije člana Programskog saveta RTV-a’, što se pokazuje upravo u ovakvim situacijama”, piše u saopštenju.

Pokret Podrži RTV je podsetio članove Programskog saveta da u tom telu ne zastupaju ni lične, ni političke, ni interese menadžmenta javnog servisa, već interese građana Vojvodine koji imaju neotuđivo pravo da u svakom trenutku budu objektivno, istinito i pravovremeno informisani.

Ocenjuje se da ovakvim postupcima Programski savet RTV-a postaje “još jedna karika u propagandnoj mašineriji” pokrajinskog javnog servisa, iako su osnovani kako bi se starali o interesu slušalaca i gledalaca.

“Takvom odlukom, Programski savet pristao je da bude deo medijske propagande i manipulacije koju već punih godinu dana sprovodi pokrajinski javni servis i na taj način narušava ugled te kuće i javni interes kojem je dužan da služi”, piše u saopštenju.

(Autonomija)

Podelite ovu stranicu!