Novinarka dala otkaz zbog lažnog izvještavanja Russia Today o padu aviona

19 Jul 2014

"Svaki dan od nas traže da ili u potpunosti ignorišemo istinu, ili da je barem iskrivimo"

Novinarka ruske televizije Russia Today danas je dala otkaz, zbog, kako je navela, lažnog izvještavanja njene kuće o padu malezijskog putničkog aviona u četvrtak na istoku Ukrajine.

“Danas sam dala otkaz na TV Russia Today. Duboko poštujem mnogo ljudi iz te kuće, ali ja se zalažem za istinu”, napisala je Sara Fert, koja je za rusku televiziju, blisku Kremlju, radila iz Londona.

Odluka Sare Fert uslijedila je pošto je ona na svom Twitter nalogu nekoliko puta osudila “laži” koje širi njena televizija.

Pošto je jedan bloger na Twitteru optužio njenu koleginicu Poli Boško da “dobija novac da bi širila laži o Putinu”, Sara Fert uključila se u raspravu i u najvećoj mjeri se složila s tom tvrdnjom.

“Mi radimo za Putina. Svaki dan od nas traže da ili u potpunosti ignorišemo istinu, ili da je barem iskrivimo”, navela je Sara Fert.

Taj kanal na engelskom osnovao je Kremlj 2005. godine, a od tada je u više navrata bilo kritike da nije objekitvan, posebno o krizi u Ukrajini.

Jedna američka novinarka ruske televizije je u martu dala otkaz i to tokom emisije uživo u znak protesta zbog izvještavanja o ukrajinskoj krizi.

Russia Today je tada saopštila da je u svojim izvještajima predočila stavove “obje strane” i da “za razliku od drugih medija” unaprijed nije donosila zaključke.

(Slobodna Evropa)

Podelite ovu stranicu!