NDNV: RTV objavljuje pa zbog cenzure skida vesti sa svoga portala

09 Feb 2017

"Sa velikom žalošću posmatramo svakodnevno profesionalno i moralno ruiniranje RTV-a, kojim rukovode naprednjački policajci koji se lažno predstavljaju kao urednici i novinari”

Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV) optužilo je danas urednike na portalu Radio-televizije Vojvodine (RTV) da cenzurišu pojedine vesti, i to tako što vest prvo bude objavljena a potom nakon nekog rvemena skinuta sa portala.

“Sa portala RTV-a skinute su dve vesti, po nalogu ‘odozgo’, a koje se ne uklapaju u ure?iva?ku politiku koja se svodi na veli?anje Aleksandra Vu?i?a i SNS-a, i satanizovanje ili ignorisanje njihovih politi?kih protivnika”, naveo je NDNV u saopštenju za javnost.

Precizirali su da su cenzurisane vesti pod nazivom “Pokret za gra?ansku Suboticu: Gradona?elnik zapošljava rodbinu” i “Jeremi?: Borba protiv partijskog zapošljavanja jedna od prvih tema”.

“Vesti su prvo bile postavljene na sajt, a potom skinute. Ovo su samo neki od sli?nih primera koji se dešavaju u poslednje vreme na nekada uzornom i profesionalnom portalu RTV-a”, naveo je NDNV i dodao da je u veb redakciji RTV- u toku “?iš?enje nepodobnih novinara i imenovanje cenzora na uredni?ka mesta”.

To novinarsko udruženje je dodalo da sa “velikom žaloš?u” posmatra svakodnevno profesionalno i moralno “ruiniranje” RTV-a, kojom rukovode “naprednja?ki policajci koji se lažno predstavljaju kao urednici i novinari”.

(Autonomija)

Podelite ovu stranicu!