Milan Bandić izgubio spor protiv HTV-a

02 Dec 2014

Općinski građanski sud odbacio Bandićevu tužbu kao neosnovanu, zaključivši da je HTV profesionalno prenio Milanovićeve riječi

Zagreba?ki gradona?elnik Milan Bandi? je izgubio spor protiv Hrvatske televizije (HTV) od kojeg je potraživao 15.600 eura odštete zbog prenošenja izjava hrvatskog premijera Zorana Milanovi?a, kojima ga je navodno oklevetao i uvrijedio.

Op?inski gra?anski sud Bandi?ev je zahtjev odbacio kao neosnovan.

Sutkinja Zorka ?a?i? Zagrajski kazala je, obrazlažu?i presudu, da je HTV, prenose?i Milanovi?eve rije?i, postupio u dobroj vjeri i u skladu sa Zakonom o medijima, te da su zadržali profesionalnu distancu, prenosi Hina.

Bandi?, koji se u me?uvremenu našao pod istragom Ureda za suzbijanje korupcije i organiziranog kriminaliteta (USKOK) zbog afere ”Agram”, HTV-u je zamjerao što se nije ogradio od Milanovi?evih “sramotnih izjava”, što je, kako je tvrdio, pokazalo da se slažu s iznesenim mišljenjem.

Advokat HTV-a Emil Havki? pojašnjavao je da je Milanovi? koristio op?enite politi?ke termine. Rekao je da je HTV “u dobroj vjeri prenio uživo intervju s premijerom”, pa stoga ne postoji odgovornost za objavu spornih informacija. Ogra?ivanje od izjava politi?ara, smatra advokat, bilo bi protivno slobodi medija i praksi Evropskog suda za ljudska prava.

Svjedo?enje Milanovi?a

Na posljednjem ro?ištu, po?etkom novembra, kao svjedok je saslušan i Milanovi?, koji je potvrdio autenti?nost spornog intervjua direktno prenesenog na HTV-u tokom lokalnih izbora 2013. godine, prije nego što je u drugom krugu Bandi? ponovno izabran za zagreba?kog gradona?elnika.

Bandi? je tada izjavio da zbog premijerovih rije?i nije mogao spavati, da je bio povrije?en kao ?ovjek i gradona?elnik, te da su mu mnogi saradnici okrenuli le?a.

Ustvrdio je i to da ga je ‘frapiralo’ što je premijer u spornoj izjavi rekao da “ima saznanja o koruptivnim djelima”.

Kazao je da ne zna je li slu?ajnost što je nakon podnošenja tužbi protiv medija uhapšen i pritvoren u Remetincu, gdje je proveo mjesec dana nakon pokretanja istrage zbog sumnji da je Zagreb i državni budžet nizom korupcijskih nedjela oštetio za blizu 2,6 miliona eura.

Zbog prenošenja Milanovi?evih izjava ranije je donesena nepravomo?na presuda protiv RTL-a, koji Bandi?u mora platiti 6.500 eura sa zateznom kamatom na ime naknade štete prema Zakonu o medijima, a osim RTL-a Bandi? je tužio još neke medije i novinare.

Odštetu od 39.000 eura Bandi? na sudu potražuje i od Milanovi?a, no ta je parnica prekinuta upravo zbog korupcijske istrage u slu?aju ”Agram”.

(Al Jazeera)

Podelite ovu stranicu!