Inicijativa Podrži RTV: Pojačavamo proteste, postajemo građanski pokret

01 Jun 2016

Inicijativa Podrži RTV najavila je danas da će pojačati proteste zbog smena na Radio-televiziji Vojvodine (RTV),…

Inicijativa Podrži RTV najavila je danas da će pojačati proteste zbog smena na Radio-televiziji Vojvodine (RTV), jer ni jedan od njihovih zahteva nije ispunjen i jer se na pokrajinskom javnom medijskom servisu “sve više i više sprovodi cenzura i manipulacija činjenicama”.

“Poručujemo da, ne samo da nećemo odustati od naših zahteva, nego ćemo proteste pojačati, jer nas ima sve više i više. Poručujemo i da Inicijativa Podrži RTV više nije samo stvar urednika, novinara i zaposlenih na RTV-u koji su potpisali zahteve, već je prerasla u građanski pokret. Nećemo odustati sve dok pokrajinski javni servis ne počne ponovo da radi u interesu njegovih stvarnih vlasnika –građana Vojvodine i Srbije”, piše u saopštenju.

Dodaje se da o cenzuri i manipulacijama činjenicama najbolje svedoči način na koji je RTV izveštavao sa protesta “Podrži RTV” u ponedeljak.

“Nijedan od naših zahteva nije naveden, kao ni govornici na protestu i njihove poruke, ali ni činjenica da smo se i na ovom i na prošlom protestu jasno i oštro ogradili od političkih partija i njihovih predstavnika. Za novo v.d. rukovodstvo, međutim, najvažnija vest je bila to da su protestu prisustvovali određeni opozicioni političari, a ne ono što je zaista bila priroda protesta. Takođe, za njih je vest bila to da su zbog protesta bile zatvorene pojedine ulice u Novom Sadu”, navodi se u saopštenju.

Ocenjuje se da su iskorišćeni propagandni trikovi iz devedesetih godina, pa su kadrovi i sa prvog i sa drugog protesta montirani tako da gledaoci steknu utisak da iza protesta stoje pojedini opozicioni političari.

“Nikome ne možemo da zabranimo da kao pojedinci dođu na protest. S druge strane, vrlo jasno poručujemo da nećemo dozvoliti da budemo iskorišćeni u dnevnopolitičke svrhe, od bilo koje političke partije”, piše u saopštenju.

Optužili su v.d. rukovodstvo da zastrašuje zaposlene tako što po oglasnim tablama u zagradi RTV-a i po vratima redakcije lepe tendenciozno napisani tekst iz provladinog tabloidnog lista “Informer”.

(Autonomija)

Podelite ovu stranicu!