I “Kažiprst” prestaje da se prikazuje na B92

30 Oct 2014

B92 je na fejsbuku naveo da prekidaju saradnju sa Suzanom Trninić

Emisija “Kažiprst” više se ne?e emitovati na B92,a to je nakon novinarke Suzane Trnini?, potvrdila i sama televizija.

Naime, Suzana Trnini? je u nekoliko tvitova na svom nalogu navela da je emisija u kojoj je gostovala Biljana Srbljanovi? verovatno poslednja zbog odluke menadžmenta da se emisija više ne emituje uživo.

“Nije me bilo dugo, ali sada vam dugujem zahvalnost za podršku koju ste danas dali “Kažiprstu”. Ukratko: Odluka B92 je da “Kažiprst” od 3. novembra u novoj programskoj šemi ne ide uživo, ve? da se snima dan ranije. Nama je takva odluka neprihvatljiva. Ukoliko odluka ostane nepromenjena, današnji “Kažiprst” je poslednji koji sam radila. Do kraja nedelje zna?emo kona?nu odluku. Hvala na podršci, i na kritikama svih ovih godina. “Kažiprst” ima najbolju publiku”, napisala je Suzana Trnini?.

Ona nije davala druge informacije, a ju?erašnju emisiju je završila re?ima “Sutra ?e sa vama biti moja koleginica Tatjana Aleksi?, a mi se vidimo u nekom drugom filmu. Svaka asocijacija na ovu moju re?enicu vam je pogrešna. Dovi?enja.”

U me?uvremenu, na fejsbuku se oglasio sam B92, koji je naveo da prekidaju saradnju sa Suzanom Trnini?.

-TV B92 i Suzana Trnini? imaju u planu prekid saradnje, budu?i da je zbog tehni?ke optimizacije i prelaska u novi studio planirano snimanje Kažiprsta, umesto dosadašnjeg programa uživo, što autorki emisije ne odgovara. – stoji u informaciji B92 na fejsbuku.

Izvorno radio-emisija “Kažiprst” koju je dugo vodila Danica Vu?eni? i koja se emitovala i na TV B92, poslednjih godina je bila ure?ivana od strane voditeljke Suzane Trnini? i Tatjane Aleksi?. Ina?e, emisija “Kažiprst” od po?etka ove sezone nije se više emitovala ni uživo u redovnom terminu na radiju.

Ina?e, od skoro je na televiziji B92 prestala da se prikazuje i emisija “Utisak nedelje” Olje Be?kovi?. Problem je nastao kada je poslovodstvo B92 predložilo Olji Be?kovi? da svoju emisiju sa nacionalne frekvencije premesti na B92 info, kablovski kanal koji pokriva oko 60 odsto Srbije. Iz menadžmenta televizije su tvrdili da se tip njene emisije ne uklapa u zabavnu šemu koju razvijaju. Prvo je bilo re?eno da je emitovanje emisije odloženo, ali je Olja Be?kovi? tvrdila da je emisija zabranjena. Usledili su protesti same autorke emisije, medijskih udruženja i gra?ana, da bi se na kraju sve završilo time što je zvani?no raskinut ugovor izme?u B92 i Be?kovi?eve.

Podsetimo, od Nove godine B92 ?e promeniti ime u OTV. Promenom imena bi?e do kraja izmenjen i koncept televizije od informativne ka zabavnoj, zapo?etoj nakon što je 2010. godine ova televizija iz ruke akcionara prešla u ruke inostranog vlasnika, Grka Stefanosa Papadopulusa.

(Radio 021)

Podelite ovu stranicu!