Dosta je bilo: Subotički mediji bliski vlasti opet dobili najviše novca na konkursu

29 Jul 2016

"Mediji moraju da budu kontrolori vlasti , a ne sredstvo za manipulaciju ljudima"

Pokret Dosta je bilo optužio je danas gradsku vlast u Subotici da je najviše sredstava na konkursu za sufinansiranje medijskih sadržaja iz oblasti javnog informisanja ponovo dodeljeno medijima koji su “bliski vlasti” i da objavljeni podaci i obrazloženja nisu dovoljno transparentni.

“Mediji bliski vlastima ponovo su dobili najviše sredstava. RTV Panon, koji je od osnivanja otvoreno blizak Savezu vojvođanskih Mađara, dobio je četiri miliona dinara. Od štampanih medija, najviše sredstava dobio je magazin Dani, 1,45 miliona dinara”, naveo je Dosta je bilo u saopštenju za javnost.

Taj pokret je naveo da su Dani devedesetih godina širili nacionalističku ratnohuškačku propagandu pod okriljem Miloševićevog režima.

Dosta je bilo je naveo da su novac dobile i dve verske ustanove, Radio Slavoslovlje i Radio Marija, po 300.000 dinara, dok su obrazloženja onima koji nisu dobili sredstva iz gradskog budžeta štura i nedovoljno transparentna.

“Bez obzira što je spisak onih koji su konkurisali objavljen, kao i šturo obrazloženje zašto nekom sredstva nisu odobrena, ovako objavljeni podaci daleko su od transprentnosti. Mediji moraju da budu kontrolori vlasti , a ne sredstvo za manipulaciju ljudima pod direktnim uticajem političkih partija i interesnih grupa”, ocenio je Dosta je bilo i dodao da na konkursu nisu predviđena sredstva za projekte koji bi pomogli istraživačko novinarstvo.

Lokalna samouprava u Subotici dodelila je 19 miliona dinara medijima koji su konkurisali za sredstva iz gradskog budžeta po osnovu konkursa za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja iz oblasti javnog informisanja za 2016. godinu. Od pristiglih 35, sredstva su odobrena za 20 projekata.

(Autonomija) 

Podelite ovu stranicu!