Dnevnik holding dobio presudu protiv Dnevnik Vojvodina presa

14 Mar 2013

Privredni sud je zabranio DVP-u dalje korišćenje naslova, žiga, logoa lista Dnevnik, a oduzeo mu je i izdavačka prava

Privredni sud u Novom Sadu presudio je da preduzeće Dnevnik Vojvodina pres (DVP), koje izdaje list Dnevnik, nema pravo na naslov, žig i logo tih dnevnih novina, niti ima izdavačka prava, već sva ta prava pripadaju Dnevnik holdingu.

Sud je takvu odluku doneo po tužbi koju je Dnevnik holding podneo protiv DVP-a 2010. godine.

Sud je naložio Agenciji za privredne registre da izbriše društvo sa ograničenom odgovornošću Dnevnik Vojvodina pres iz registra kao osnivača dnevnog lista Dnevnik, i da kao osnivača ovog javnog glasila upiše Dnevnik holding, navodi se u presudi u koju je agencija Beta imala uvid.

DVP je preduzeće koje je nastalo 2003. godine, a 55 odsto vlasništva u njemu je imao nemački medijski koncern Vac (WAZ), dok je 45 odsto vlasništva ostalo u rukama Dnevnik holdinga, firme čiji je osnivač Skupština Vojvodine.

Na sajtu Agencije za privredne registre navodi se da sada 55 odsto vlasništva u DVP-u ima kompanija Mediengruppe Balkan iz Nemačke.

Privredni sud je zabranio DVP-u dalje korišćenje naslova, žiga, logoa lista Dnevnik, ali i svako imitiranje i podražavanje postojećeg žiga ili logoa lista.

Sud je naložio DVP-u da Dnevnik holdingu isplati više od 2,3 miliona dinara na ime troškova parničnog postupka.

DVP ima pravo na žalbu Privrednom apelacionom sudu.

(Autonomija) 

Podelite ovu stranicu!