Dnevnik danas nije izašao

26 Jun 2010

Novinari Dnevnika juče su pripremili subotnje izdanje lista, ali su radnici na roto-mašinama odbili da štampaju novine

Najstariji dnevnik na srpskom jeziku u Vojvodini, novosadski Dnevnik, danas nije izašao, a internet portal lista od sinoć je van funkcije.
Kako agencije Beta saznaje u menadžmentu preduzeća “Dnevnik Vojvodina pres” (DVP), izdavača lista, razlog za neizlaženje Dnevnika je odbijanje radnika štamparije da rade jer im, navodno, nisu na vreme isplaćeni lični dohoci.
Na internet stranici Dnevnika od sinoć piše da je stranica trenutno van mreže zbog “renoviranja i zamene pogonskog softvera”.
“Molimo, navratite kasnije. Zahvaljujemo na razumevanju”, stoji na sajtu poruka vebmastera Dnevnik onlajna.
Kako Beta saznaje u DVP-u, novinari Dnevnika juče su pripremili subotnje izdanje lista i prelom je poslat u štampariju, ali su radnici na roto-mašinama oko 23.00 odbili da štampaju novine.
Na sastanku menadžmenta preduzeća Dnevnik Vojvodina pres (DVP) odlučeno je da se sutrašnji broj Dnevnika štampa u štampariji Forum
Beti je rečeno da prestanak rada internet portala Dnevnika, koji je od juče van funkcije, nema nikakve veze sa novonastalom situacijom i da će proraditi čim bude zamenjen programski softver.
Skupština akcionara Dnevnik holdinga juče je donela odluku da se protiv medijskog koncerna VAC (WAZ) podnese tužba jer nije ispunio obaveze iz osnivačkog ugovora u zajedničkom preduzeću “Dnevnik Vojvodina pres” u iznosu od oko šest miliona evra.
Skupština akcionara prihvatila je i predlog Upravnog odbora da se pred nadležnim sudom pokrene stečajni postupak zbog preteće nesposobnosti plaćanja prispelih obaveza DVP-a prema poveriocima.
Skupština akcionara donela je i odluku da se pokrene postupak za regulisanje osnivačkih prava u listu Dnevnik, jer je DVP upisan kao osnivač tog dnevnog lista.
Upravni odbor analizirao je početkom nedelje ispunjenje ugovornih obaveza VAC-a prilikom osnivanja DVP-a 2003. godine, koje se odnose na izgradnju nove štamparije, kupovinu novih mašina, preuzimanje između 80 i 100 radnika holdinga i socijalni program od tri miliona evra za višak zaposlenih.
Ukoliko bi se na sudu utvrdilo da obaveze nisu ispunjene, to bi značilo da VAC ne raspolaže sa 55 odsto udela u vlasništvu, jer se obavezao da će steći pravo na pomenuti vlasnički udeo samo ako ispuni sve obaveze.
U holdingu smatraju da VAC u ovom trenutku nema pravo da uđe u pregovore sa trećim licem o preuzimanju 55 odsto udela u DVP-u, jer u ugovoru stoji da Dnevnik holding kao nesporni vlasnik 45 odsto akcija ima pravo preče kupovine.
Medijski koncern VAC najavio je sredinom prošle nedelje da će napustiti tržište Srbije. Pored vlasničkog udela u preduzeću DVP-u, VAC poseduje i vlasnički udeo u beogradskoj Politici.

(Beta)

Podelite ovu stranicu!